16 Eylül 2012 Pazar

Mimimimimimim

Açıklamaya vaktim yok, güven bana!



Günün nasıl geçti?

Sabahın 6buçuğunda kalktığım bir cumartesi ne kadar iyi geçebilir diye düşündüğünde aklına gelenden bin kat daha güzel geçti! Pazarcı olduk sabahtan. Daha doğrusu bagaj satıcısı. Bu memlekette "car boot sale" denen bir mefhum var imiş. Merikınların "garaj sale" dediklerine benzer mantıkla, istemediğin eşyaları cüzi fiyatlara elden çıkarmak için, arabalarıyla belediyenin ayarladığı bir yerde toplandıkları bir sosyal etkinlik :p

Bizim cadı da uzun zamandır istiyordu gidip bi bagaj açarak (bkz. tezgâh açmak) bir süredir hobi niyetine yaptığı "süs eşyası" olarak özetleyebileceğim cicileri satmayı. Olurdu olmazdı, masrafı çıkardı çıkmazdı (günlük £6 kıra veriliyor yere) vs. derken bugüne kısmet oldu. Bizim araba olmadığından, bizim hususi şöfer Edım'a dedim sabah 6:30 da kapıda ol diye ve onun arabasıyla gittik.

Normalde 9:00-13:00 arası olan pazar, 7:30da tıkış tıkıştı ve adam gibi bir yer bulamadık, sonra da 11 gibi millet toplanıp gitti.

Sonra eve geldik, bizim cadı yemek yaptı!!! Yedik, takıldık falan derken akşam oldu.

Bizim gözlemevindeki yeni mezunlardan Dr. Naslim (kız yeni aldı o ünvanı, kullanalım ama di mi:) ) "yakında gidiyorum" partisi kisvesi altında doğumgünü partisi veriyordu. Oraya gittik. Fazla kalmadan döndük ve şimdi de yataktan bildiriyorum.



İsim vermeden bahset...

Hayatımdaki sayılı sınavlardan birinin baş kahramanı olduğuna karar verdiğim ve ermiş ünvanını almayı kafaya koymam sebebiyle nefes almaya devam eden zat, o kadar da sinirime dokunmamaya başladı; yavaştan eriyorum herhalde (fiil eri-mek değil, er-mek!). Öyle işte, daha nesinden bahsedeyim?



Neden hep cam kenarı?

İlk kez gittiğim bir rota ise, cam kenarı tercih edebilirim ama genelde koridor daha cazip geliyor bana. Sağ dizimdeki sorun sebebiyle arada bir bacağımı uzatmam gerektiğinden de özellikle sol tarafın koridoru... Uçakta tuvalete gitmesi kolay, otobüste yanındaki üstüne abanmaz falan derken, avantajlı geliyor koridor.



Bugün kendin için naptın?

Cadımı mutlu etmeye çalıştım :)



Twitter ana sayfanı aç gözüne ilk takılan:
Jupiter Has Taken a Massive Meteor Hit (So Earth Didn’t Have To)http://bit.ly/NuFXpn



Düşün ki o bunu okuyacak:
"Hele kollari..." :) :*



Kahkaha atmana sebep olan karikatür:




Klavyeye bakmadan birşeyler yaz:

öyle bir şeyler yaz deyince de adamın aklına bişiy gelmiyor ki canım :P



Bir cümle düşün sonra da kelimelerin yerlerini değiştirerek yaz:

uyuyan güzel yanımda şeker çok.



Ctrl + V yap:

Jupiter Has Taken a Massive Meteor Hit (So Earth Didn’t Have To)http://bit.ly/NuFXpn




Sıra sende sevgili dostum St.Ziza!

Hiç yorum yok: